Croaziera în Caraibe: Găsirea Arborelui Vieții

Februarie 2011 are cea de-a XV-a conferință internațională de conducere subțire în SUA. A FOST UN FORUM INUTIL, ÎNTÂLNIREA DELEGEAZĂ DIN ȚĂRI DIFERITE DIN LUME. Delegația noastră a zburat din Dubai într-una dintre cele mai la modă și exotice din Florida - Miami, în cazul în care ne-am înmuiat în lux plaje aurii, zgârie-nori și restaurante, magazine și înfricoșat UNICĂ atmosfera de noapte plina de culoare a orașului milionari.

Am făcut cunoștință cu istoria orașului: străzile și clădirile sale, muzeele și teatrele. O viziune foarte strălucitoare și neobișnuită a fost o vizită a turului Everglades, în timpul căreia am putut vedea natura neobișnuită a Floridei și reprezentanții cei mai frapători ai florei și faunei sale: aligatori, specii rare de păsări și vegetație foarte frumoasă și luxuriantă. Continuarea acestei conferințe extraordinare a fost o excursie la bordul navei albe de zăpadă „Liberty of the Seas” - a doua cea mai mare navă de croazieră din lume. În timpul săptămânii am fost înconjurați de frumusețea curată a apelor din Caraibe, am vizitat mai multe insule exotice, ne-am bucurat de mâncare delicioasă, diverse spectacole, jocuri și aventuri.

Prima noastră oprire a fost insula Jamaica. Am vizitat Valea Fernului, înconjurat de stânci și fisuri montane. Am continuat călătoria în Grădinile Parcului Show, unde au intrat în contact cu natura lui Ocho Rios. Turul s-a încheiat cu o vizită la Dunn Falls, unde am avut în vedere cu plăcere cum 600 de metri de apă din opt râuri de munte se scurg în Marea Caraibelor turcoaz. A fost o vedere unică!

Dar nu puteam sta într-un singur loc mult timp. Apoi așteptam o vizită uimitoare în insula Haiti - portul Labadi, unde toată ziua ne-am bucurat să ne relaxăm pe plajă și marea din Laguna Albastră. Acolo ne-am întâlnit cu bradul Noni - ceva pentru care ne-am adunat cu toții și, din fericire, am văzut această plantă „vie”. Bucuria și încântarea tuturor delegaților conferinței nu au cunoscut limite. Aura specială a „copacului vieții” îi înconjura pe toți cu un sentiment de zbor minunat și fericire nesfârșită.

Calea noastră ne-a dus în Bahamas, în portul Nassau. „Explorează Atlantida pierdută” - acesta a fost numele marelui nostru turneu din Bahamas. Toată lumea știe că Atlantida este o lume subacvatică pierdută, plină de misticism și mistere nesoluționate. Am încercat să deschidem voalul peste ele ... Plimbându-ne de-a lungul promenadei Nassau și cumpărând suveniruri ca amintire, ne-am luat rămas bun de la istoria Bahamas și am ajuns în stațiunea la modă Atlantis (o copie exactă a hotelului Dubai). Aici am văzut o lagună cu ruine unde se odihnesc străzile scufundate ale miticii Atlantide. Rechini, barracudas și mulți alți locuitori ai mării adânci au înotat în laguna prădătorilor. La sfârșitul turului, examinând holul principal al hotelului, am vizitat faimosul cazinou Atlantis.

Timpul petrecut în Caraibe, pentru fiecare dintre noi, a fost o notă de paradis pe Pământ: cu tururi turistice, cu sunete de reggae și brize ușoare ale oceanelor, care vor fi amintite mult timp.

Morinda citrifolia

Este dovedit că Morinda limonolitic (noni) are o gamă largă de proprietăți terapeutice, incluzând efecte antivirale antibacteriene, antifungice, antitumorale, analgezice, antiinflamatorii, antihelmintice, hipositive și imunostimulatoare. Noni este o plantă medicinală care poate îmbunătăți sănătatea umană. Principala componentă antivirală a noni sunt iridoidele.

S-a dovedit că iridoizii rezistă la formarea radicalilor liberi, controlează colesterolul, cresc energia și previn mutația celulelor, susțin funcționarea celulelor creierului și inimii.

Mai mult, Noni este un instrument minunat preventiv și terapeutic pe care îl poate lua oricine, la orice vârstă și în orice moment.