BANGKOK - Satul cu prune sălbatice

SINGURAREA NOIEMBRIEI CU UN GRUP DE JOURNALISTI ARAB SITUATI IN Lounge VIP COZY PENTRU AL DOILEA TERMINAL AL ​​AEROPORTULUI INTERNAȚIONAL DUBAI ȘI ACUM PREGĂTIȚI PENTRU DEPARTAMENT. TREBUIE SĂ URMĂM PRIMA ZIUA DE „INAUGURARE”, DE LA DUBAI, ÎN TANILA DE LA ARLINUL DESCHIS FLYDUBAI DESCHIS.

Bangkok

Numele oficial complet al Bangkok - Krun Thep Makhanakhon Amon Rattanakosin Makhintarayutthaya Mahadilok Phop Nopparat Ratchathani Burir Udomratchanivat Mahasatan Amon Piman Avatan Satit Sakkattattiya Witsanukam Este binecuvântat că înseamnă „orașul îngerilor, un oraș minunat, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș frumos, un oraș fericit, plin de belșug, grandiosul Palat Regal, care amintește de o mănăstire divină, unde domnește zeul reîncarnat, oraș donat de Indra și construit de Visvakarman “.

Citind programul vizitei noastre la Bangkok, primit de la flydubai, unde, printre alte evenimente, a fost numit „Plimbare de seară pe o barcă tradițională din lemn pe râu”, mi-am imaginat clar o barcă îngustă de lemn condusă de un asiatic uscat, alunecând de-a lungul suprafeței unui râu nu foarte larg, cu maluri acoperite de groase păduri de vegetație tropicală. Orice clădiri și structuri din această imagine imaginară au lipsit, în principiu, cu excepția rahitismelor colibe din lemn cu un etaj, împrăștiate la întâmplare în jungla impenetrabilă.

Gândurile mele erau deja în aceeași junky, cu pantaloni scurți și papuci de pe piciorul meu gol, iar pe cap mi-a evazat o pălărie tradițională vietnameză din trestie. Ce greșeală am fost! Dar primele lucruri în primul rând.

După ce așteptam Gate Al Gate, președintele flydubai, care, de fapt, a fost însoțit de jurnaliștii adunați și am tăiat tradiționalul tort, am urcat în mulțime într-o mulțime prietenoasă, care se îndrepta spre Bangkok.

Datorită zborului nocturn, timpul a trecut neobservat, iar la ora 10 dimineața am zburat până în Thailanda. Sub aripa pluteau imense suprafețe de păduri, tăiate de multe râuri și câmpuri verzi interminabile - toate așa cum mi-am imaginat. Dar ceea ce am văzut înainte să mă apropii, a făcut corecții foarte serioase la ideea mea despre „satul prunelor sălbatice”, întrucât numele orașului Bangkok este tradus în rusă. Sub noi se afla o metropolă uriașă, încadrată la margini de zone de producție și depozite, în centrul chiar diferit de Dubaiul modern, cu zgârie-nori din sticlă și beton.

Privind peisajele industriale, clădirile de birouri și rezidențiale de arhitectură destul de modernă și alte atribute urbane ale secolului XXI în drumul de la aeroport la hotel, mi-am dat seama că de această dată este puțin probabil să poți înota într-o barcă fragilă de-a lungul unui râu tropical curbat, alungând crocodilii cu un vâslit, șerpi și alte animale exotice. De fapt, așa s-a întâmplat. În echitate, voi spune că la sfârșitul serii am fost duși la plimbarea pe râu anunțată în program - după o zi aglomerată, o conferință de presă, o masă rotundă cu președintele flydubai, un interviu cu directorul general al Anantara Siam Hotel și alte întâlniri de afaceri. Și tot timpul, în timp ce navigam de-a lungul apelor noroioase ale râului Chauphrai, am avut senzația că nu suntem în Bangkok, ci în Dubai, într-o excursie de-a lungul pârâului BANGKOK Numele oficial complet al Bangkok este Krun Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahintarautopthaya Pattaya Ratchathani Burir Udomratchaniev Mahasatan Amon Piman Avatan Satit Sakkattattiya Vitsanukam Prasit, care înseamnă „orașul îngerilor, un oraș grozav, un oraș - o comoară eternă, un oraș inexpugnabil al lui Dumnezeu Indra, capitala maiestuoasă a lumii, înzestrată cu nouă pietre prețioase, un oraș fericit, plin de belșug, grandiosul Palat Regal, care amintește de o locuință divină, unde domnește zeul reîncarnat, oraș donat de Indra și construit de Visvakarman ". - Împrejurimile și priveliștile au coincis sută la sută!

Ne-am bucurat de o mulțime de vederi nocturne asupra Bangkok, ne-am amorsat la Anantara Riverside Bangkok, unde așteptam deja cina și un spectacol de costume colorate. Și în finalul scurtei noastre vizite, aparent pentru a consolida pozitivul, am fost invitați să urcăm la barul Attitude Rooftop, situat aproape pe acoperișul hotelului Avani Riverside. Veți fi în Bangkok, asigurați-vă că vizitați acest loc - priveliștile deschise sunt pur și simplu uimitoare!

Ce am învățat pentru mine din călătorie - pe drumul către Phuket, Samui, Samet, spre Krabi, ChaAm, Hua Hin și Pattaya și alte stațiuni thailandeze din Thailanda iubite de ruși, puteți sta întotdeauna o zi în Bangkok. Nu vei regreta.

Aveți o călătorie bună!

Text: Sergey Tokarev

Urmărește videoclipul: Extreme Chinese Street Food - JACUZZI CHICKEN and Market Tour in Kunming! Yunnan, China Day 4 (Mai 2024).