Recenzie de artă

Alexey Afanasyev, GALERIA DE ARTĂ VERDE:

Cine merge la expoziții în Dubai?

Atât locuitorii din Emiratele Arabe Unite, cât și turiștii interesați de artă. Publicul de aici este destul de divers: include colecționari, artiști și specialiști în artă, precum și școlari și studenți, care vin deseori la galerie în grupuri mari. Din păcate, Emiratele Arabe Unite nu au încă un muzeu de arte plastice care funcționează, așa că galeriile trebuie să își asume și funcția educativă. Cel mai mare număr de vizitatori poate fi întâlnit în timpul deschiderii de noi expoziții și „nopți de artă” sezoniere, când galeriile sunt deschise până târziu și acolo se organizează evenimente interesante.

Este profitabil să păstrezi o galerie în Dubai?

Noile galerii apar cu o regularitate de invidiat, dar, din păcate, multe se închid rapid. Afacerile în galerie nu sunt atât de ușoare pe cât ar putea părea la prima vedere. Necesită investiții mari, personal profesional și muncă asiduă pentru a supraviețui într-o concurență acerbă. Cu toate acestea, cei mai mari jucători din acest domeniu se pot lăuda întotdeauna cu vânzări mari, dar nu uitați că au mers la un astfel de succes de mulți ani.

Are EAU cenzura de artă?

Conținutul expozițiilor este de obicei determinat chiar de către galeriștii sau de curatorii invitați special. Cenzura de stat ca atare nu trece, cu excepția faptului că la vamă, operele cu conținut excesiv de explicit nu pot lipsi. Adică, organizatorii sunt întotdeauna ghidați de limitele proprii ale admisibilului, precum și de contextul în care este expusă o anumită lucrare. De exemplu, natura goală a operei unui artist modernist din anii 50, expusă într-o galerie privată, este puțin probabil să ridice întrebări. În același timp, incidentul de la Bienala 2010 din Sharjah a fost amintit viu când o instalație excesiv de provocatoare instalată în spațiul liber al orașului a fost îndepărtată în grabă. Motivul scandalului a fost atunci plângerea unuia dintre localnicii, care nu era pregătit să se întâlnească cu această lucrare în afara contextului galeriei.

Urmărește videoclipul: ARTA SEDUCTIEI - SFATURI DESPRE RELATII. ANIMATIE. CARTI ONLINE. RECENZIE CARTE (Mai 2024).