Petersburg ospitalier

Text: Sergey Tokarev

LA ÎNCEPUTUL DIN DECEMBRIE 2015, UN OFICIU DE TURISM RUSSITĂ DE VISITĂ NAȚIONALĂ A FOST DESCHIS ÎN DUBAI ÎN DUBAI. Ca șef al noii ramuri a ORGANIZAȚIEI MARINA MOROZOV raportată, OFICIUL DIN DUBAI ÎN SERVEZĂ TOTUL MEDIU ȘI PROMOTEAZĂ PRODUSUL TURISTIC AL RUSIEI PENTRU CĂLĂTORI REGIONALI.

Aeroportul internațional din Dubai, care a trecut peste 70 de milioane de pasageri prin el însuși un an, a văzut multe, așa că puțini oameni au fost surprinși de un grup de oameni care vorbeau animat la începutul lunii noiembrie dimineața despre un amestec de limbi arabe, engleze și ruse și se pregăteau să zboare, judecând după echipament, spre Polul Nord.

De fapt, calea lor, deși situată la nord, nu era spre pol, ci mult spre sud. Prognoza meteo a promis toată săptămâna care vine de la zero la plus cinci, în legătură cu care nici măcar nu am luat pălărie, iar alți membri ai grupului, care au avut timp să mă obișnuiesc cu căldura extremă a deșertului arab, au decis, se pare, să o joace în siguranță.

Grupul nostru de motley a fost format dintr-o duzină de reprezentanți media (televiziune, radio, reviste și ziare) care lucrează în Emiratele Arabe Unite, pe care biroul VISIT RUSSIA din Dubai a invitat-o ​​să viziteze al doilea mare și unul dintre cele mai frumoase orașe din Rusia, Sankt Petersburg. Un sondaj rapid pe care l-am organizat chiar la aeroport a arătat că majoritatea jurnaliștilor nu au fost niciodată la Sankt Petersburg, ci chiar la Rusia, iar acest lucru a dat un punct special pentru următoarea călătorie - este întotdeauna interesant să urmărim reacția oamenilor care se găsesc pentru prima dată. într-o țară sau cadru necunoscut.

De fapt, începând să lucrez la acest material, nici măcar nu intenționam să descriu propriile impresii despre Sankt Petersburg, pe care le-am vizitat de multe ori, ba chiar mai mult, nu intenționam să le spun rușilor și locuitorilor din țările CSI despre obiectivele sale. Am vrut să scriu specific despre impresiile străinilor și - datorită gazdelor ospitaliere - au fost o mulțime de impresii.

Pe măsură ce un teatru începe cu un haina, așa că, de obicei, o vizită în orice oraș începe cu un hotel. Se întâmplă adesea ca un hotel rău să poată nega oricare dintre cele mai pozitive impresii ale celor mai uimitoare obiective turistice sau invers - un hotel bun, cu personal amabil, poate să lumineze alte probleme de zi cu zi. Trebuie să spun imediat: am fost incredibil de norocoși cu hotelul, deoarece ne-am instalat în Four Seasons - poate cel mai bun hotel din Sankt Petersburg. În plus, conducerea hotelului a respectat presa, oferind tuturor o cameră cu o logică imensă, care privea direct spre Catedrala Sf. Isaac. Priveliștea este uimitoare! Dacă nu ar fi fost un program cultural dens, s-ar fi putut petrece petreceri incendiare chiar pe aceste loggii, cu atât mai mult cu cât zona deschisă a celebrului restaurant Terrace de la Hotel W, cu aceeași vedere, nu funcționează în noiembrie.

Și în sfârșit - despre cel mai important lucru. Uneori, încercând să arătăm orașul nostru, țara noastră în cea mai bună lumină posibilă, uităm că ne-am născut și am crescut aici și nici nu ne putem imagina ce ar fi interesant pentru turiști, în special cei care au vizitat mai mult de o duzină de țări. Da, ne-am grăbit de-a lungul blocajelor de trafic din Sankt Petersburg, pentru a nu întârzia la Teatrul Mariinsky, știind sigur că acest lucru nu trebuie ratat - generațiile de mari maeștri au pus pentru totdeauna un semn uriaș uriaș între cuvintele „Rusia” și „teatru”. Baletul, la fel ca Pușkin, este „totul nostru”. Dar știi de ce am ajuns aproape târziu acolo? Pentru că, cu cinci voturi pentru trei, s-a decis apelarea la celebrul, așa cum s-a dovedit, piața de vechituri din Sankt Petersburg! Piața de vechituri (piața de vechituri), situată la Sankt Petersburg în apropierea stației de metrou Udelnoe, se dovedește a fi incredibil de faimoasă în afara Rusiei și toată lumea știa că este o vizită obligatorie, cu excepția mea. În prima zi, am petrecut acolo două ore întregi, reușind să cumpărăm un schi de fond rar Karelia sovietic și un trombon defect de cupru. Dar acest lucru s-a dovedit a fi insuficient și deja în ziua plecării, oaspeții mi-au cerut să-i duc din nou pe piața de vechituri - pentru a lua un fel de „lampă Illich” și un calendar pentru birou din oțel cu mine la Dubai pentru trofee.

De fapt, ce mai pot adăuga? Doar că noul birou din Dubai VISIT RUSSIA a luat direcția corectă - Rusia trebuie arătată! Apropo, când le-am arătat jurnaliștilor care deja s-au împrietenit cu fotografiile de la bunul meu prieten din Gorny Altai, ideea de a mă trimite pentru următoarea călătorie în Rusia s-a născut de la sine!

Profit de această ocazie pentru a-mi exprima recunoștința în numele tuturor participanților la călătorie:

• Biroul Dubai VISIT RUSIA și personal Marina Morozova și Katya Malyushenkova;

• Hotel Management Four Seasons St. petersburg;

• directorul companiei de turism „Etoile” Levon Larbi.

Bine ați venit în Rusia!

"Mi-a plăcut foarte mult călătoria la Sankt Petersburg. Mai ales am fost impresionat și surprins de muzee pentru că este istorie. Este uimitor că majoritatea muzeelor ​​rusești sunt situate în acest oraș. Și aș dori să vizitez din nou Sankt Petersburg pentru a vizita totul muzee. Nu simt nicio frustrare - am avut un grup grozav și după această minunată călătorie am devenit o singură familie! "

Jumana Hussein, Emirates Portal de 24 de ore

"Punctul culminant al vizitei pentru mine a fost amabilitatea și căldura caracterului poporului rus. În toate muzeele, restaurantele și alte locuri de interes pe care le-am vizitat, toți cei care au vorbit cu noi au fost foarte prietenoși, primindu-ne cu un zâmbet și dorința de a ne împărtăși povestea cu noi și „Departe de oriunde în lume, primești o astfel de căldură de la alții, de multe ori din afară și, prin urmare, amintirea acestui lucru va rămâne cu mine mulți ani.

Cassidy Hazlbeikir, revista Villa 88

"Sankt Petersburg nu numai că a trăit, dar mi-a depășit toate așteptările. Vizitarea Rusiei a arătat cu mândrie muzee de nivel mondial, dar atunci când călătoresc prefer să mă plimb doar prin oraș și, dacă aș putea, aș dori să o fac mai des - mi se pare că este singura cale puteți simți într-adevăr locul. Piața de vechituri și baletul nu se amestecă bine unul cu celălalt, dar sunt aceia care oferă călătorului posibilitatea să se plonjeze în istoria și cultura rusă. Poate că cineva nu-i place să se afle în vechea gunoi, dar am găsit-o complet uimitor lucrurile sunt mai ușoare din anii 1940, de exemplu, baletul ... Ei bine, nu poți merge la Sankt Petersburg și nu te duci la balet! Desigur, trebuie să mergi și la Hermitage, dar piața de vechituri și baletul sunt ceea ce orice britanic din St. Sunt obligat să vizitez. Four Seasons este un hotel minunat. Mă voi întoarce cu siguranță acolo. Dubai Life este mândru de a prezenta programul Visit St. Petersburg, care vă va spune despre obiectivele turistice obligatorii din Sankt Petersburg. "

Ebony Jane Penny, Dubai Life TV

"Am fost plăcut surprins de Sankt Petersburg. În ciuda faptului că turiștii preferă să meargă aici în alte perioade ale anului, totul a fost bine. Acesta este un oraș cu o arhitectură minunată, iar pentru mine, un istoric, acesta este unul dintre cele mai interesante locuri pe care le-am făcut vreodată sau am vizitat. Am reușit chiar să ne plimbăm pe piața locală de vechituri! Trebuie să spun că ghidul a fost foarte surprins de interesul meu pentru astfel de locuri. Este dificil să găsim ceva care m-a dezamăgit. Recomand tuturor să adauge acest oraș pe listă pentru o vizită obligatorie anul viitor! "

Steph Burgon, Dubai Eye

Urmărește videoclipul: Locurile sfinte din Rusia. Regiunea Karelia (Mai 2024).